friday it is!

2011-04-08 | 11:46:02


inatt var inge bra natt alls. christian väckte mig någon gång efter midnatt då engla gick runt i lägenheten, sovandes och ner kissad :( ja flög upp och in på badrummet där jag inte kunde få kontakt med henne utan hon stod bara och kissade, sovandes. stackars ♥ jag vet att ja också gjorde några galna sådana saker som liten. 

imorse förnekade hon det hårt tills hon plötsligt "åh men juste ... nu kommer ja ihåg" så hon måste ha vaknat till någon gång där inne i badrummet när jag började tvätta henne. sötnosen! det var väl egentligen mitt fel eftersom vi slarvade med att gå på toaletten innan hon somnade, dumt, men man lär sig.

idag är jag hemma och har jobbat med budget och massor av annat som aldrig blir av när man är i butiken. det är svårt att motivera kontorsjobb när det finns en butik med kunder som behöver hjälp och vill disskutera :) då kan det vara till nytta att ta en hel dag någon gång ibland och bara beta av, allt! och nu börjar det likna något!

psst ... har ni sett?


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback