balkong fix!

2011-04-14 | 18:36:45

balkongen förra sommaren, åh!

 


inför förra sommaren så var jag taggad till tänderna på allt vad balkong fix och trix hette! jag ville sätta upp flera hyllor på ena väggen där jag kunde ha små odlingar till höger och vänster .. men det blev inte så mycket av det egentligen. visserligen så blev det fint och till och med lite mysigt? lite svårt att misslyckas med färg och mkt grönt

i år har jag börjat spåna på mina planer igen och funderar på om jag inte ska ta mig i kragen och åka till plantagen i helgen och kika om de hyllorna jag ville ha förra året även finns i år?

sen måste jag nog tänka till på om jag ska köpa några små pallar eller liknande för att få upp blommorna lite .. det blir så lågt inne i hörnan så solen når inte ner och blommorna bara dör. kanske också finns på plantagen? egentligen kanske de är för tidigt att ens tänka i dessa banorna men man får ju sådana sprittande vårkänslor :)


Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vad fint det ser ut! Jag älskar växter och vill ha massor av det.

2011-04-14 18:55:23 http://hannafialotta.blogg.se/
Vivvi

Vad kul att jag hittade hit! Vilken fin blogg du har och vilken söt liten sessa till dotter...Hit kommer jag gärna tillbaka och tack för din kommentar hos mig :-)



Kram

/Vivvi

Mamma Stinas Dagbok

Ser supermysigt ut!

2011-04-14 21:23:52 http://minbebis.com/blogg/stina/
lolla

halloj

tusen tack för din fina kommentar hos mig.

visst är et mysigt med planer inför sommaren och uteplatsen är ju en viktig sak där tillbringar man ju mycket tid på sommaren.

vi har rätt mycket snö kvar så det är inte riktigt dax att fixa på uteplatsen ännu

kram kram lolla

2011-04-14 21:43:01 http://lollashus.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback