90 - 180!

2011-04-27 | 08:12:37

fröken engla tar över sängen delux ♥


engla somnade mitt i barntv igår med armarna under huvudet, som en gubbe. min sötnos ♥ hon ropade på mig och jag bad henne vänta och när jag kom in några minuter senare så låg hon där, sussandes! det är verkligen inte ofta det händer men kanske engla också tröttnat på att dela en 90 säng med mig?

jag har sovit rätt kasst på gotland och min rygg har nog fått sig några smällar där med .. jag har verkligen längtat hem till vår 180 säng och jag har sovit som en prinsessa i natt :)

dock så efter att c åkt till jobbet vid 5 snåret så började engla gasta om välling och ville upp. big no no! vi måste verkligen få upp hennes mörkläggningsgardin! iaf så kom hon in till mig och la sig de sista timmarna och passade på att slå mig i ansiktet, sparka mig och gnissla tänder vid mitt öra. haha! ja ni ser ju sjäva!


Kommentarer
Erika

härlig bild!!



ha en fin dag


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback