vuxen poäng

2010-09-28 | 08:23:24
just nu är jag så trött på kvällarna så det inte är sant åt det. visserligen så blir det hyffsat tidiga mornar med uppstigning vid sju eller straxt efter, men det är ju helt OK egentligen men jag är så sjukt trött så det finns inte. jag kan inte räkna alla kvällar jag djupdykt i soffan och somnat som en sten och vaknat upp ett par timmar senare - pigg!

i söndags var vi ute i skogen här i närheten och plockade svamp vilket resulterade i att soffan fick vänta igår och rensning av 5l svamp fick ta vid. efter en nattning av bebis engla, ja för igår var hon verkligen en stor bebis som låg och gnydde och grät i sängen för att få sova inne hos mamma. "jag är såå rädd" lät det .. jaja, nog om det.

jag ställde mig iaf med all den här svampen och rensade, förvällde, packade i påsar och frös in och oj så bull-mammig jag kände mig! haha. nog för att jag fullkomligen älskar svamp och har vuxit upp med att gå runt i skogarna uppe i dalarna men jag brukar aldrig, aldrig själv rensa den och fixa. jag kände mig riktigt vuxen :) haha!



thumbs up!

Kommentarer
ina-bina

Mycket flitigare än mig! Jag plockade massa svampar, men det visade sig att de flesta var giftiga, haha ;)



Tycker för övrigt att Engla är lik din lillasyster (minns aldrig vad hon heter) på den bilden :)

2010-09-28 11:08:07 http://inabina.blogg.se/
juliasbullar.blogg.se

waaawaawiiwaa, ÄNTLIGEN är du tillbaka ju! :*

2010-09-28 11:40:05 http://juliasbullar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback