tisdag - done!

2010-11-02 | 21:00:49
herregud vilken lång dag.

imorse hade vi 'sovmorgon' och jag jobbade hemifrån till klockan passerat lunchtid och jag hade pillat i engla köttbullar och mackaroner och mig själv lax och pasta. jag släppte av lilla fröken på dagis med lovord om att liza & kerstin skulle hämta henna - vilken lycka! kan hon inte bli lika glad när jag ska komma och hämta?

det verkar ha haft en riktigt mysig em/kväll och engla kom hem med två underbart fin halsband som kerstin lärt henne hur hon skulle göra, ett långt till mig och ett kort till henne själv. fröken ville tydligen knappt åka hem? hm ..

jag har varit på möte hela dagen och jag är lite stolt över mig själv. inte jätte, men lite. jag kan inte räkna med att jag ska kunna allt this far, men det kommer .. jag måste lära mig att ha is i magen och inte stressa fram saker och ting.

ikväll har vi gjort ugnsstekt kyckling, ris och sås. jag vet inte vad det är men när jag väl ska äta nu för tiden så får jag typ inte ner något innan jag känner mig proppmätt? kanske jag fått magkattar igen eftersom jag har konstiga uppstötningar och känner mig almänt full i magen typ konstant. jaja ..  intresseklubben antecknar, nog om det :)

nu ska vi mysa framför tvn och jag ska sippa upp mitt rödvin (japp fantastiskt bra när man troligast har magkattar) sen blir det tidigt i säng eftersom jag ska sitta i möten hela dagen imorgon med. i like it men jag vill tbx till butik snart!



Kommentarer
Liza

stress, är svaret på allt hjärtat :) jag är inne i något liknande - ingen direkt matlust och magkatarr.. men that's life I guess :)



<3

2010-11-02 21:50:11 http://entvatankar.blogg.se/
Melle

Hej Emily.



Superfin blogg till att börja med, helmysig att läsa.

De gör verkligen mina dagar, att bara kunna sätta sig ner när lillan somnat och bara njuta av era härligheter.



Jag måste bara fråga dig en sak också.

Läser du acarolinas.blogg.se's blogg?



I så fall har du hennes mailadress?

Hon har lösenordsskyddat den nu under helgen som jag flyttat, och inte hunnit läsa om varför.



Era bloggar ligger mig varmt om hjärtat, så skulle gärna vilja fortsätta läsa er bådas. Tacksam om du skulle vilja lämna den till mig (om du har den) så jag kan höra med henne om jag får fortsätta att följa även henne!



Kram Melle!

2010-11-03 01:14:38
Emily

melle - åh vad glad jag bli! :)



jag ska försöka kika på din fråga .. har inte heller någon aning om vad som hänt. tyvärr följer jag henne inte dagligen men ja hoppar in hos henne ibland. men jag ska kolla då ja har henne på FB.



kramis

2010-11-03 07:13:40 http://emslo.blogg.se/
Kerstin

Engla valde pärlorna till dit halsband med stor omsorg, kan var lite trixit att matcha kläder till det kanske. Det är så mysigt att sitta o pyssla med henne



Tips! kombinera vinet med en omeprazol,

Kram

2010-11-03 11:06:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback