temp 38.2'c

2010-11-16 | 15:31:01

engla och nova sommaren -09


imorse så vaknade engla vid 7 tiden och studsade in till mig och tyckte prompt att jag oxå skulle tycka att det var morgon .. efter att ha varit upp 2 vänder under natten och inte ha gått och lagt sig 16.30 som överskrivna så tiggde jag till mig en timme till och engla fick bli bänkad framför barntv, japp det är så vi jobbar här. haha.

väl uppe så visade englas temp på 37.6' vilket är en förhöjning, morgontempen brukar ju ligga runt 36 +!? iaf så var fröken pigg och syster och kidsen har varit här en vända och hämtat lite grejer och hållit oss lunch sällis.

nu har engla 38.2' - men pigg .. jag blir galen på det här!? varför är det så jäkla upp o ner helatiden för? jag blir frustrerad över att gå hemma! jag ska kika förbi jobbet ikväll förhoppningsvis och imorgon har jag babyvakt.

thank god!


Kommentarer
freja

nova är så sjukt vacker på mittenbilden!

2010-11-16 21:02:19 http://stocktownstories.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback