skit väder!

2010-11-25 | 07:50:33

nu är det banne mig vinter vinter ute! igår tumlade vi till bussen och engla var sådär halv glad eftersom vi glömt henne halskrage på dagis :( det blåste såklart in och hon hade ont i benet, i högra kinden och var allmänt påväg att kolavippen. ingen bra morgon med andra ord! jag undrar var hon fått sin hyppokondri ifrån? inte mig ... hm?

i vilket fall som helst så HATAR jag det här. jag hatar att jag alltid klär mig fel och varvar dagarna med att frysa vs svettas. jag vill ha något slags mellanväder där det funkar med en 'tunn' päls och jag slipper byllsa med vantar och mössa - jag äger inte ens en mössa! vantar äger jag .. men använder inte. varför är jag så dum?

hela det här inlägget är onödigt och jag vill väl bara påpeka hur dum jag är och hur mkt jag önskar mig ifrån det här vädret och snart så .. snart åker jag till liiite varmare bräddgrader, om inte sommar & sol så ändå varmre än detta lilla helvete som vi lever i just nu. pust. jag fasar över att gå ut idag men det börjar bli dags nu ..


engla har blandade känslor ang vädret haha


Kommentarer
Jeannine

Nu vet vi ju att mjuka paket skulle passa damen iallafall:)

2010-11-25 07:57:30
Mela

Hehe, då skulle du vara här. -18, iallafall igår ;) Äger inte heller nån mössa!

2010-11-25 09:13:50 http://melano.webblogg.se/
ina-bina

Det är ju underbart med snö! Dessutom är det ju jättemysigt att bylsa på sig massa ytterkläder, raggsockar halsdukar, vantar och allt sånt :D

2010-11-25 10:07:31 http://inabina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback