moving!

2010-11-02 | 08:22:58
varför satte jag på alla element på högsta värmen för? lägenheten är stekhet och jag vaknade med huvudvärk och panik med täcket tätt omkring. jag klarar inte när det är så här varmt och ändå så proppsade jag på att alla element skulle på här om dagen. halå värmen är ju gratis - det måste utnyttjas! haha .. jag känner själv att det är dum snålt

klockan 14 ska jag vara inne i stan på möte så jag jobbar hemifrån nu på morgonen. jag har en hel del att förbereda inför att min butik ska flytta! wei :) ska bli sjukt spännande och roligt att få en ny butik att sätta tänderna i :) den kommer fortfarande ligga kvar i samma centrum men på helt andra sidan, där kundflödet är extremt mkt bättre.

det är den 15 vi börjar styra skutan bortåt och den 18 ska butiken vara på plats och öppen för kunder. åh, måtte allt gå som det ska utan komplikationer! när det handlar om byggen och teknik så är jag inte helt främmande med att det kan bli hysteriskt försenat ..

men det ska iaf läggas shceman, lägga tids plan och massor av annat så det försöker jag stöka bort nu på förmiddagen. engla kikar barntv på sitt rum för tillfället. jag släpper av henne på g till stan sen, får bli en lugn och skön morgon för henne :) i em blir hon hämtade av liza och kerstin ♥ dagis stänger ju 17 (konstigt tidigt?) och jag är klar precis 17 ..

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback