min stora tjej!

2010-11-29 | 07:38:30

framför fröken till höger ser ni min bästa


igår had engla sin avslutnings show på henne dans funky kidz. hon har gått på den varje söndag hela hösten och tyckte att det har varit tiptop kul! igår fick vi se vad barnen lärt sig och oj .. det var så fint ♥ min lilla tjej blev plötslit väldigt väldigt stor. avslutningsshow och allt! vad kommer här näst folköl på en parkbänk?

temat var 'astronaout' så vi hade klätt in englas cykelhjälm i folié och klätt henne svart och vitt (hon härjar till höger i bilden). när det väl entrade scenen så hade jag svårt att hålla tårarna bort, jag gjorde det inte ens. där gick hon, min lilla lilla engla hand i hand med en annan flicka och hjälmen i handen - så stor!

dansen var väl ett litet virrvarr av söta små kids med svajjande silver klumpar på huvudet men jag har aldrig varit så stolt över engla. någonsin. och när det var utlottning av gympapåse och funky kidz tröja och två namn drogs av alla det barn som var med så sa det "engla slotte" och min lilla gris trippade fram och tog i mot ett pris. blödig som jag är fällde jag här ännu en tår.

var har tiden tagit vägen?
hur gick det så fort för henne att bli så stor?


Kommentarer
Hondjur

Ååååh, grattis i massor till världens finaste lilla englabanan!! <3

2010-11-29 11:20:34 http://etthondjur.blogg.se/
JosefineJosefine

Vilket underbart efternamn. Förstår att du fällde en och annan tår när din lilla tjej har blivit så stor.

2010-11-29 15:54:03 http://kwamrak.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback