h&m

2010-11-10 | 07:57:00



h&m plåtning igår

tisdag 12-16.30
onsdag 9.30-12
torsdag 9-16

fy i fasiken vilken busvväder det var igår! när vi skulle ta oss från söder, som för övrigt verkar vara helt befriat från plogning och snöröjning, så lev engla rakt ner i en slask hög - med sin uggs. det var inte mer än att skyndda ner till pendeln och av med skorna och sticka fötterna innanför min päls, sen fick jag bära henne hem .. fy sjutton säger ja!

nog om det. plåtningen igår va super rolig! det var roliga kulisser och engla stormtrivdes med tjejerna och killarna. en tjej som hon gjort lindex med var med och där finns det en lite förälskelse - halå hon är ju 11 år! vilken idol.

jag tror det blev allt som allt 3 eller 4 bilder som togs igår och alla är sommar bilder. det blev brunkräm på benen och armarna, haha. inte är det väl någon som glider runt med en trevlig bränna så här års :)

nu ska vi straxt bege oss till söder igen men idag ska vi möta upp nina, min moster, som ska vara med engla idag. jag har så otroligt mkt på jobbet och behövs där så jag deligerar ut lite just nu ;) imorgon tar liza. tack fina ni ♥

Kommentarer
Frida-Fantastiskamamman

Jag skulle gärna byta ut några vintermånader mot några härligt varma istället..



Vad kul för englisen att få känna sv sommar och sol igen iaf i fantasin..



Kramar<3

Nina moster

Det var en ny upplevelse för mej att se o kolla. Barnen verkade så hemmastadda med människorna varandra och miljön. Sen fick Engla göra mej sällsis till frissan där hon pratade med och underhöll alla. Mysig dag!!!

2010-11-10 17:15:09
Anonym

Det var en ny upplevelse för mej att se o kolla. Barnen verkade så hemmastadda med människorna varandra och miljön. Sen fick Engla göra mej sällsis till frissan där hon pratade med och underhöll alla. Mysig dag!!!

2010-11-10 17:15:47
freja

SOMMAR! i want!

2010-11-11 09:21:26 http://stocktownstories.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback