glögg premiär

2010-11-11 | 09:17:25

premiär!

i tisdags bjöd vi in grannarna linda & björn på glögg och peppisar. det var premiär för det i vår lägenhet ska jag säga :) vi har dock druckit glögg en gång tidigare i år uppe hos just linda och björn, men ja, premiär för glögg värmning och annas pepperkakor hemma hos oss var det iaf ♥

engla fick "ravioli" fri glögg och vi andra fick en blandad variant av blossa alkoholfri och blossa starkvins glögg med en liten check spettsning av vodka. haha. man tager vad man haver när det är snökaos ute, så det så!

det fanns inte en chans att vi skulle hunnit till systemet i det yrvädret så vi fick dricka en slatt från lindas flaska och blanda, smarr blev det iaf! ett hett tips om man enbart har alkoholfri hemma och vill ha det lite starkare - addera vodka ;) haha .. helt plötsligt blev det här till en dricka-sprit-blogg! tss!

Kommentarer
freja

mattias hämtar ju ändå engla på torsdag och då blir det tårtbak och skoj. mattias fyller ju år! :)

2010-11-11 09:20:57 http://stocktownstories.blogg.se/
Emmy



Skönt att hon slapp ravioli-glöggen :) Gott med glögg!

2010-11-11 09:53:06 http://artanimagen.blogg.se/
Josefin

Har läst din blogg ganska länge nu men aldrig riktigt kommit mig för att skriva något. Måste bara säga att jag älskar den, så himla inspirerande!

2010-11-11 11:23:23
Mia Högdahl

Jag tycker bäst om den alkoholfria faktiskt.

Föredrar den framför alla med alkohol. :-D

Så Engla fick nog den godaste. :-)

2010-11-11 12:20:32 http://woodland.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback