weekend

2010-03-21 | 20:04:50
den här helgen har varit minst sagt intensiv! i fredags var jag kvar på jobbet till efter 21 för att fixa med saker inför helgens happenings på som bestått av modevisningar, pysselhörna, fiskdamm och massar av skoj & skratt - såklart!

på lördagsmorgonen var det bara upp och hoppa för vår del eftersom jag och engla skulle jobba :) det är det absolut bästa engla vet. "jag ska med mamma till jobbet på lördag" har hon sagt till varenda människa vi sprungit på! vet inte alls vad det är som gör det men hon fullkomligen älskar det! jag ska slänga in lite bilder sen från lördagen.

idag hade jag och engla en lång sovmorgon och på förmiddagen började jag packa så smått, vilket jag fortsatt med nu på kvällen. vid 13 tiden mötte vi upp jeannine & junie i väsby och tillsammans for vi ut till barnens djungel där barnen har fått leka rumpan av sig så svetten runnit :) perfekt söndags nöjjet måste jag medge :) slött för mamma och kul för kiddsen!




sötnosarna har lekt som aldrig förr idag ♥

Kommentarer
Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Det är klart att det är roligt att fara o jobba med mamma...fast här hemma är det nog tvärtom Edvin vill nog hellre jobba med pappa om han får välja ;)



Kramar

2010-03-21 21:04:52 http://edvinsmamma.wordpress.com
Jeannine

HIHI=) Man ser svetten i pannan på damerna!!

2010-03-21 21:55:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback