dagen

2010-03-03 | 16:33:14
blä, jag känner mig riktigt nere och skakig, jag orkar dock inte dra upp det här på bloggen just nu utan ni får bara ha överseende med att jag inte är helt high just nu, det blev lite mkt idag. dock så är det här det bästa just nu :)


efter att vi hade varit på röntgen så begav vi oss till s-tuna och mötte upp J & J för fika / lunch och lite aa , fönstershopping för min del eftersom mina muggar var slut :( hade känts kul att ha kommit hem med något annat än en målarbok men thats life, kanske att det blir en tur till ikea ikväll för mig och C, jag behöver tänka på annat och börja inhandla smått till vårat nya hem ♥ ..

jag vet egntligen inte alls i vilken ända vi ska börja eftersom att ingen av oss egentligen har så mkt möbler och dyl till lgh. det vi så här långt har är;

sängar som vi ska hämta imorgon, blir någon 180cm variant
tv x 2 , en till sovrum och en till vardagsrummet
klädhängare
ett äldre jättefint sminkbord/byrå
mormors gamla skrivbord
englas säng
en hel drös av köksgrejer mm som jag samlat ihop sen jag var 15 år :)
äntligen ska de användas, haha.

vi får se om vi kommer hem med något roligt eller om det bara blir mer inspirations kikande och planering :) nu ska jag försöka slänga ihop lite mat till en gnäll-spik och lugna ner mig själv några hekto ..




 

finaste engla & junie ritar och äter lunch


Kommentarer
Jeannine

Jag hoppas att du får lite annat att tänka på om du får åka iväg och planera till nya hemmet!! Sötaste tjejerna på korten=) Kraam

2010-03-03 16:44:32
Nathalie

Ta er tid och verkligen titta och fundera på vad ni vill ha i er lägenhet. Vi var lite för snabba med vissa saker. Och lampor glömmer man typ att man behöver. Vi har fortfarande inte lampor i alla rummen haha. Och sen får man inte med sig allt när man flyttar första gången utan man kommer liksom på efter hand. Det är lite kul också att inte ha allt på en gång. Det kommer bli jättebra :)

2010-03-03 17:37:24 http://nathaliesmode.blogg.se/
carolina

vad behöver ni? vi har dubletter av ALLT eftersom vi både bott hemifrån i typ 2 år innan vi träffades :P

2010-03-03 17:41:10 http://acarolinas.blogg.se/
juliasbullar.blogg.se

åh va mysigt, jag vill också ha ett sånt sminkbord liknande grej.

hittade ett på ikea, som var kanuuners. lite dyrt bara :/



men lycka till! :*

2010-03-03 18:06:08 http://juliasbullar.blogg.se/
Anna

Åhh va roligt att planera och fixa inför ert nya boende. Skönt för dig också att få lite annat att tänka på nu när du inte är " helt high". Hoppas verkligen inte att det är något allvarligt!



Kram kram

2010-03-03 21:05:19 http://anderssonlindstrom.se
mammaxtre

Ibland är det bra att bo in sig innan man göra alla stora inköp till ny bostad. Ha ingen brådska, det ordnar sig med möbler och annat, jag lovar.



Ta hand om dig

2010-03-04 06:44:56 http://mammaxtre.blogg.se/
Emma

Vilka mysiga koppar i inlägget innan, varifrån är de? Måste berömma dig för bloggen - jag älskar den!

2010-03-04 10:19:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback