onsdag

2010-03-17 | 22:32:56
idag har jag inte haft en lugn stund ska jag säga er. imorse var det fullrulle med att ta oss, mig och engla, hela till dagis. herrejesus vad halt det var på vägen, här snackar vi GLASklart! engla lyckades falla på rumpan två gånger och vid ett tilfälle var jag på g ner men tog fast i englas arm så hon fälldes istället, bra där, mycket bra ;)

det var inte riktigt meningen men det är baksidan med att hålla handen haha, relflexen blir liksom att man stöttar sig på den man håller i. i englas fall fungerar det bra eftersom jag är snabb på att dra upp henne men tydligen så hade hon inte samma stryka :P

dagen startades annars (efter detta) med ett möte på banken där upplägget av lånet till vår lägenhet skulle gås igenom. det är en hel lite värld det där kan jag tala om. amortering hit och räntor dit .. tur att man har en mamma ♥ som får agera stöd och bollplank när sådana här viktiga saker skall bestämmas. själv har man ju ingen koll överhuvudtaget har jag märkt ... !

efter banken var det till att ta sig till andra sidan stan eftersom jag skulle gästspela lite i forum nackas polarn o. pyret butik idag. och oj vilken fin butik sen! jag har, när jag inte haft fullrulle med kunder, gått och inspekterat deras fina inredning och fräsha och öppna ytor. mi like! det är bra med lite perspektiv från den egna butiken ibland :) sen är det en otrolig skillnad på kunder & kunder, det är helt andra människor där emot där jag brukar jobba, lite häftigt att se.

nu hade jag tänkt mig att jag skulle börja packa ner min skor i kartonger och packa ner dem i flyttkartonger men jag finner inte riktigt styrkan, är segare än segast och känner mig mest manad att krypa ner i sängen med en kopp te och en bok. jag tror det får bli så :) imorgon ska jag berätta vad jag och engla ska iväg på för roligheter :D




en sådan här rosa blev inköpt idag, perfekt till vårjackan :)

Kommentarer
mammaxtre

Det är lyx och flärd känsla i Nacka forum tycker jag. Trevlig atmosfär.

2010-03-18 06:58:44 http://mammaxtre.blogg.se/
Maria, Livet med tre

Ha ha ha.. Så där lyckades jag oxå göra i går. Höll på att fälla min dotter när jag själv halkade.. hon var 5 cm ifrån att hamna i en mindre trevlig hög som låg på trottoaren.. ;-)

Lycka till med allt packande, det tar mer tid än man tror. Kramar!!

2010-03-18 07:54:53 http://livetmedtre.wordpress,.com
Maja

De där mössorna är jättefina men jag tycker inte att de pastelliga färgerna passar till grabbarnas skalgrejer som är någon/några säsonger äldre.. isf skulle båda ha blåa.. fast näää..! Visst är det de där mössorna med typ microfleece i? Vi har en blå och en röd smalrandig som jag tror är samma typ av mössa. De får funka!! :-) Ha en riktigt bra dag och packa varligt! Kram Maja

2010-03-18 08:11:43 http://majao.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback