torsdag

2010-03-18 | 21:01:44
idag känns det verkligen som vi varit överallt. det började med plåtning i hammarbysjöstad och självklart började jag med att säga fel väg till c som körde kepprätt åt h-vete. efter många om och men så landade vi iaf i studion och plåtningen avlöpte ganska så fort. det blev en sommarbild & en fotbollsbild .. haha, you will see!

efter plåtningen bar det av till söder där vi lunchade med christian och sen for vi in till stan där lina fina väntade (eller lina fisa som engla säger, en liten ihopblandning av liza & lina haha).

jag vet inte riktigt vad det var med folk idag men varenda människa verkade känna att det skulle stanna mig och 'berömma' min dotter för hennes looks. jag vet inte men det känns skit skumt och när den tredje personen började "men åååh" så kändes det lite overkill och jag blev mest irriterad. tom så blev det en 'streetstylebild' på mig, engla & lina ..

engla har iaf varit en lite ängel ♥ idag och gått hand i hand med mig hit och dit. när klockan började ticka närmare tre så började hon känna av benen och jag började så smått bära henne emellanåt men det slutade dock med att jag inte orkade och engla säger "lina är starkare än dig mamma hon kan bära" och vipps så hade hon flirtat in sig hos lina som fick konka :P hon vet hur man lirkar bäst min unge, haha.


blandannat så fann jag dessa askar idag som fick lova att vara så snälla och traska med oss hem. jag blev helt förälskad när vi traskade in på berry (?) tror jag butiken hette som ligger på lillabrogatan, en stick gatan till drottninggatan. det fanns otroligt vackra små saker där och jag hade utan problem kunnat spendera en månadslön.

jag fick dock hämma mig själv och valde ut en ask (den övre) och engla fick även hon välje en lite ask (den undre). ni bör kika in här och inspireras av allt som lisbeth dahl har att erbjuda. somsagt, jag blev smått lyrisk!

askar lisbeth dahl

Kommentarer
Carro

Jag tittade på liknande små askar i helgen när jag var i Lund. Man kan inte bli annat än förälskad i dem!

Alexandra

Va söt du är - tack snälla! :) Vågade först inte köpa den - för jag är ju trots allt rödhårig,.. ;) men allt går!



Synd att det inte var Henke - snyggingen själv! Fast å andra sidan så var killen du "slängde" Engla på inte fy skam heller.. :) Du kommer få hålla hårt i den lilla tjejen sen!



Hur går det med alla möbler och så - lullullet har jag förstått är säkrat, men möbler och så? Har ni börjat handla det också? :)



Ha en bra dag! Kramar

2010-03-19 08:12:16 http://masoou.com
Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Butiker som säljer små fina saker brukar vara livsfarliga att gå in i...man känner att man skulle vilja äga allt som finns ;)



Jag funderar på att flytta till ett eget domän. Men har fortfarande inte bestämt mig. Wordpress kan man nästan inte ändra någonting på...om man inte betalar vill säga o då känns det lika bra att ha ett eget domän att betala till :)



Kramar

2010-03-19 08:17:14 http://edvinsmamma.wordpress.com
Maria, Livet med tre

Underbart söta små ting.. Visst är det jobbigt att hamna i små underbara inredningsbutiker :-) Jobbigt för plånboken.. ;-)

Kramar!!!

2010-03-19 09:09:00 http://livetmedtre.wordpress.com
Mamma Russin

hej hej..:)

vilken underbar liten glas ask... "vill ha"



hoppas ni får en underbar helg, kramkram

2010-03-19 09:34:49 http://enburkrussin.se
vintageRetroPrinsessa



superfina :)

Den nederasta har jag ;)



Ha en fin helg :)

2010-03-19 22:37:43 http://bambii.blogg.se/
Emmie

Berry är en helt lovely butik! Jag kan knappt gå in där längre, jag bara måste ha allt därinne! De har förresten en hemsida, www.berrydetails.se



Trevlig söndag på dig!

2010-03-21 17:27:28 http://emmieliving.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback