snurra hurra!

2010-03-07 | 18:38:44


det tåls att sägas igen - vilken fantastiskt underbar klänning det här är ! engla sprang runt och snurrade så fort hon fick chansen igår och när hon skulle gå och lägga sig så var det nästan så att klänningen fick agera nattlinne.

idag har vi haft fullrulle med barnkalas och lite fixande och trixande här hemma. har fotat en hel massa så det kommer upp ett bildregn lite senare. jag vet att jag inte varit den bästa bloggaren på senare dagar men det har varit mkt att tänka på och jag bär på en enorm oro just nu .. kanske att jag berätta senare i veckan, vi får se.

klänning
från polarn o. pyret

Kommentarer
carro

snurrklänningar/kjolar är ju bästa! :)

Kristin

Super söt var den ju på också, hoppas vår butik får in den imorgon :)

2010-03-07 18:54:59 http://lillprinsessan.blogg.se/
Myran

Vad fin klänningen är också! =)

2010-03-10 10:16:27 http://zebramyran.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback