out-outfit

2010-03-09 | 16:33:49

 

idag klev vik upp i ottan och begav oss till dagis där det var dropin frukost för föräldrar, jag älskar de mornar när jag kommer ihåg att det faktiskt ÄR frukost på dagis, jag har en tendens att missa det annars nämligen .. men idag hann vi smaska in smörgåsar och dricka morgon kaffe - på dagis :) engla skippade kaffet dock.

 

efter dagis så har det varit fullrulle, jag och Lina har hunnit med tapetaffären, sollentuna c, jobbet & lönesamtal, cervera och jysk. senare så blir det ett besök till ikea också men just nu tar vi det piano hemma en sväng med engla bananen .. pust!

 

mössa po.p

jacka po.p

byxor po.p

skor ecco


Kommentarer
carolina

mysigt och sitta där, föräldrar och barn =)

2010-03-09 16:47:11 http://acarolinas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback