lördagen i bilder

2010-03-21 | 21:36:33

 

i lördags hade vi somsagt event i centrumet som jag jobbar. det var modehelg vilket innebar massor av folk, modevisningar, happenings och hos oss på po.p ansiktsmålning, fiskdamm och pysselhörna. det var otroligt lyckat!

 

engla var somsagt med mig på jobbet i lördags och fixade med pysselbordet, delade ballonger och var i allmänhet en liten stjärna ♥! ni kan tro att hon var helt slut efter 6 timmar med intensiv lek och stojj :) väl hemma väntade nova med humöret på topp, så någon vila före 22 blev det inte för fröken. då var det bara att lägga henne på kudden så sov hon!

 

själv känner jag mig totalt utpumpad efter gårdag + dagen. jag har åkt på en sketen fökylning som jag inte riktigt lagt in i schemat, haha. orka! jag vill vara frisk, fixa inför flytten och inhandla det sista ...


Kommentarer
marie

Datteren din må være det skjønneste jeg har sett! Navnet hennes passer perfekt,


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback