h&m plåtning

2010-03-18 | 07:15:51



då vad et sags igen!


engla fick en ny h&m plåtning confirmerad igår så idag är det bara upp och studsa och ta oss över stan till hammarbysjöstad där h&m alltid verkar ha sina plåtningar. jag TROR att den här plåtningen är för hemsidan .. men jag är lite smått osäker, haha.

jag hoppas lite att han pojken på bilden , gibbson , också kommer vara med för han och engla kom så otroligt bra överens och hon pratar om honom stup i kvarten :) vore ju kul om det var han idag också men chansen är väl egentligen inte så stort.

efter svängen bort dit (hoppas det går lika fort som sist, då var det klart på ynka 30min!!) ska vi kanske luncha med c på söder och sen hem och börja packa i flyttlådor .. jag känner att jag ligger lite efter där, hjälp det är ju precis 2 veckor kvar nu ..

Kommentarer
Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Roligt att hon fått jobb igen lilla fina Engla!

Ser fram emot att se bilderna sen när dom publiceras :)



Kramar

2010-03-18 08:33:18 http://edvinsmamma.wordpress.com
tilda

gud va kul :) hoppas det går bra (;

2010-03-18 10:57:29 http://tiiiildas.blogg.se/
Jeannine

Men shit vad kul att hon fick den med=) Hoppas det går smidigt! Jag och Junie ska ta en trip till Plantagen för lite vårinspiration och Junie ska välja frö till sina krukor..

2010-03-18 11:00:04
carolina

hon är så söt! antar att du är superstolt :) vad tycker om själv om modellandet? jobbigt? roligt? =)

2010-03-18 12:54:07 http://acarolinas.blogg.se/
Sanna

Den där bilden alltså... Såg den på H&M i San Francisco förra veckan efter att min pojkvän sagt: "Titta på den här bilden Sanna, det är några av de coolaste ungarna jag någonsin sett." Jag kan bara instämma. Tycker om din blogg, du skriver så fint. Glad Påsk!

2010-04-01 08:14:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback