byxdress för kids

2010-03-27 | 09:23:54
jag hade oturen att inse att jag handlat påtok för mkt på h&m under året som gått. jag fick nämligen tbx 1050:- i bonuscheckar *host* inte helt ok .. hm.. men det är klart att det är kul att gå och handla UTAN pengar ;)

igår sprang jag in på h&m vid jobbet och plockade på mig lite smått som nagel remover, nagellack och ögonpenna. men jag hittade även en byxdress som jag gått och kikat på till engla lite väl länge och nu slog jag till med mina bonuscheckar :) haha. tänker er en lite sommarkysst engla leka runt i den här, fint right?

 

byxdress h&m 99.-


Kommentarer
Kristin

Den har jag också köpt, blev kär direkt jag såg den :) Trevlig helg på er. Kram

2010-03-27 12:45:47 http://lillprinsessan.blogg.se/
vintageRetroPrinsessa



Hur fin som helst :)

såg den i dag sen såg jag att dm hade en likadan i pastell färger hur fn som helst :)



ha en kanon helg

2010-03-27 16:32:53 http://bambii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback