1 mars

2010-03-01 | 09:30:34
måndag morgon - 1 mars! hjälp vad det här året känns som det fullkomligen springer fram. det känns som att vi firade jul precis, som att nyår alldeles nyss passerade men det är ju nu flera månader sedan .. hm. nu har jag tom börjat förstå att jag blir äldre snart, hela 23 år om exakt 10 dagar.

jag har väl börjat planera lite löst vad vi ska hitta på, det blir nog ett gäng som går ut och äter och sen ut och dansar, 'det skulle ju va dans dans dans', den kör vi nog på, helhjärtat :)

dock så har jag för mig att det brukar vara slätt på gatorna vid den här tiden på året? inte snö, överallt! idag dignar blötsnö ner på gatorna och jag vill helt ärligt bara kräkas! BORT! NU!



igår efter jobbet så for jag och C till kista för att plocka hem engla, ja inte engla, engla utan bilden på engla på h&m. kampanjen är fortfarande i fullgång men på något vänster fick jag med mig bilden på henne och Gibbson hem :) glad! jag har ingen som helst aning om vad jag ska göra med den men det känns bra att 'ha den', haha.

jag fick även med mig blusen som hon har på bilden fast i vitt, byxorna som hon också har på sig (kanske jag kan locka på henne dem? kanske inte..då får vi väl skänka dem till Junie :) sen blev det en kjol också, kanske visar sen!


haha, ja frågan är bara var vi ska ha denna? klä en vägg hemma?

Kommentarer
Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Tycker att den bilden på Engla är så fin!

Kan tänka mig att du känner dig riktigt stolt över din fina dotter :)



Det är klart att du ska vara med o tävla...man kan ju bara vinna om man är med också ;)



Kramar

2010-03-01 09:40:07 http://edvinsmamma.wordpress.com
carro

JA, sätt upp den på väggen nånstans. Kan bli hur grymt som helst! Hon är megasöt på bilden! =)

Jeannine

Hihi=) SKoj att ha den bilden jue.. inte alla barn som gjort något sånt.

2010-03-01 19:18:06
tilda - änglamamma till Liam

Så söt hon e (:

2010-03-01 19:38:27 http://tiiiildas.blogg.se/
Frida-Fantastiskamamman

Men herregud vad gammal du blir hihi....23 år tänk när man var det;)

Engla är underbar på bilderna....ett riktigt charmtroll!!

Hoppas att allt är bättre & att din fest blir kanonrolig...

Ja fy för denna snö....men men det är snart vår får vi hoppas.

Kramisar<3

mammaxtre

Mitt tips är att du sparar affichen och sätter upp den i Englas rum när n flyttat in i egen lgh.



23 år, det var länge sedan det :-)

2010-03-02 06:59:04 http://mammaxtre.blogg.se/
Janina - gravid som 16 åring, nu 18

Ååh vilken söt dotter du har! :) helt underbar!

2010-03-07 17:54:09 http://nicolinasmorsa.blogg.se/
Nicole - mamma till C

Fint!

2010-03-07 19:57:05 http://nicoleb.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback