those dresses

2010-06-07 | 22:55:53

sommar tjejen!

engla är en enorm klänning fantast! jag tror inte att det har undgått någon av mina 450-500 besökare? haha. hon skulle helst ha klänning året - och dygnet, runt om så var möjligt :) dock så har vi ju som också känt en varannan dag princip hemme hos oss. engla-mamma-engla-mamma osv. tidigare var de = klänning-kjol/byxor-klänning ..

det går väl sådär just nu ..
jag gillar ju klänning jag också ;)

jag har dock funnit att h&m gör grymma vardags klänningar till ännu grymmare priser. som den hon haft idag exempelvis, eller den här. det har kostat mig knappa 50 lappen styck! helt sjukt ... det får en att undra liiite vem det är som gör dem? ;) haha nää men det är väl massproduktionen som sätter de låga priset?

klänning h&m
kofta zara
ballerinas h&m
knästrumpor + diadem h&m

Kommentarer
Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥

Vilken söt outfit lilla E har på sig!

Måste vara roligt med en liten tjej som man kan köpa fina o söta klänningar till...känner att utbudet till pojkar inte alls är lika stort trist nog.



Peppar, peppar så verkar det inte vara magsjuka. Så jag håller tummarna för det...



Kram

Ida

Tjejen har minsann redan modekoll=)

2010-06-08 09:59:06 http://festizzz.blogg.se/
Malin, Alice & Lowes Mamma.

Önskar Alice med ääälskade klänningar ;D

2010-06-08 20:34:30 http://alicesmamma.blogg.se/
Nicole - mamma till C

Supertjusigt :)

2010-06-09 23:19:33 http://nicoleb.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback