pants

2010-06-08 | 18:40:04


igår när vi strosade på stan så fann jag dessa byxor inne på zara och jag blev tok förälskad! mönstret är smått fantastiskt och modellen också för den delen. tror dessa kommer göra sig fin fint till både klackar och ballerinas/keds - som jag har idag.

nackdelen är dock att jag alltid jobbar i randig tröja, haha. mönstret + randigt är inte den grymaste a combos, haha, men men man får göra det bästa av det ;)

btw så har mina skor kommit på posten idag, som jag beställde för ett par veckor sedan! aah, jag håller mina tummar och tår att de passar. lär visa er senare i kväll ..

Kommentarer
Ida

Vilka häftiga=)

2010-06-08 20:31:49 http://festizzz.blogg.se/
freja

klart det finns sjukhus i dalarna oxå men mamma snackade nått om att dom stängt ner nån förlossningsavdelning så det är ett jävla tryck på falun lasarett i sommar och att det inte är säkert att dom tar in en om man har tid att åka till ett annat sjukhus.



skulle ju vara RÄTT najs att slippa sitta 3timmar i en bil med värkar tillsammans med matte, tjejerna och morsan. haha! :P



men aja, vi åker upp en sväng. det blir ingen bebis i veckan. ungen kommer ut två veckor efter bf. helt säker. jävla barn.

2010-06-08 22:14:27 http://stocktownstories.blogg.se/
Johanna

Jättefina bysser!

Ja fy för sjuka drömmar... jag kommer in i såna där dröm-episoder då jag drömmer mycket mardrömmar. Undrar varför...

Kram på er

2010-06-08 23:05:08 http://solomamman.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback