new shoes

2010-06-09 | 09:48:47
finally så har jag fått mina lovely shoes! jag började precis bli lite orolig att min beställning hade blivit cancelled när det dök upp en avi i brevinkastet :) wawawiwa! det bästa är att det sitter som en smäck också. jag tror att dessa klossar kommer bli givna favoriter i sommar!

idag är jag super trött .. har drömt mycket inatt. blandannat att jag skulle föda, och gjorde det. att liza precis exakt innan mig fått barn och att vi båda var lite chockade och tänkte "vi bör nog köpa vagnar till dem .." sjukt? jag tror de är för att jag har kim på jobbet som jag snickesnackar graviditet med dagarna i ända och liza har en tjej på sitt jobb som hon pratar med.

vilket leder till att när vi ses så sitter vi och pratar om dem .. haha! också drömmer jag om det, fast lite skruvat ;)

nu ska jag göra mig ordning och plocka ihop våra saker här hemma hos christians föräldrar, de kommer nämligen hem idag :) skönt att få komma hem och sova i min egen säng! också är det lite jobb med hund, en vecka räcker! haha .. sen blir det fika med lina innan jobbet.

my new shoes! från tosphop

Kommentarer
Johanna - MyShoebox.se

Åh, grymt fina! Nu blev jag avundsjuk... :)

2010-06-09 21:34:32 http://myshoebox.se
Liza

haha jag sa precis det till Lisa idag, att allt vi pratar om är gravida, barnkläder och barn haha.



hjärta.

2010-06-09 22:34:26 http://entvatankar.blogg.se/
mammaxtre

Oh my god :-)

2010-06-10 07:09:05 http://mammaxtre.blogg.se/
denise

har ett helt nytt par str 38 som jag vill sälja . känner du nån köpare...?? :)

2010-07-05 13:29:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback