h&m plåtning

2010-06-07 | 21:11:14
vilken mysig dag jag har haft idag, även om jag sagt hej hej till min lilla tjej tjej som åkte med pappa hem för en 2 veckors visit .. gah! jag måste ta mig samma, inte fokusera på det. vad är jag för en fjant mamma som saknar sin dotter så det på riktigt värker i hjärtat? .. jag VET att hon har det tok bra men jag vill ju alltid ha hennes hos mig ..

jag tycker såklart att det är super skönt ibland när hon stökar och bökar att hon far iväg till någon med lite mer innestående kraft och energi att handskas med det. man måste liksom få ladda batterierna, det ska jag fokusera på att göra nu. jag ska va super mom, som freja sa, när hon kommer hem mitt lilla ♥

vi var iaf på en h&m plåtning imorse. det plåtades höst & vinter kläder, kändes skit skumt när engla stod påbyllsad med mössa, halsduk och dunjacka. haha! stackars barn blev ju smått förvirrade :) kändes dock väldigt skönt att engla bara hade en bild idag. kändes som det kunde ha blivit en hel dags jobb annars ..

lek & stoj är det bästa med dessa plåtningar!

Kommentarer
freja

reboot & reload. andas, sakna och framförallt SOLA (visst skulle du till malaga i veckan?) så kommer du vara supermom när engla kommer tillbaka! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback