ett sista försök

2010-06-22 | 08:09:55


den här smått fantatiska lilla jumpsuiten köpte jag till engla för flera flera veckor sedan då den kom in till butik (polarn o. pyret). dock så fick jag inte den bästa responsen från min kräsna dotter som slängde ur sig "mamma .. jag hatar den!" när jag kom hem och glatt visade upp den, tji fick jag .. den fick åka tillbaka igen.

i söndags när englas pappa lämnade henne på jobbet så hade vi fått tillbaka en retur på just hennes storlek, den har nämligen varit så slut som den kan vara lääänge. jag gjorde ett sista försök och frågade om hon inte kunde tänka sig att ha en sådan? "joo, det kan jag" fick jag till svar. "jag vill ha den imorgon".

hm .. ?

ett nytt köp fick det iaf bli och imorgon när det är min dag att välja kläder ska jag banne mig välja denna, den är ju så underbart fin!!


jumsuit polarn o. pyret

Kommentarer
Maria

Den är så super fin!!

Har köpt den till Saga också, men det är likadant här...ingen större favorit enligt henne.



Kram Kram

2010-06-22 09:11:34 http://sagafia.se
Alexandra

Det är ju riktigt fint.. :) hoppas hon gillade den!

Hur gick det för dig idag? Hoppas att nervositeten släppte lite och att det gick bra! Kram

2010-06-22 14:59:42 http://thesmalltowngirl.blogg.se/
mammaxtre

Oj, oj, oj. Hon har egna åsikter minsann :-)

2010-06-22 16:47:42 http://mammaxtre.blogg.se/
Anonym

Skam den som ger sig...en riktig liten pingla kommer hon att bli!!!

Kramar<3

2010-06-22 20:07:06
Frida-FantastiskaMamman

Skam den som ger sig...en riktig liten pingla blir hon engla pengla...

Kramar<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback