semester.

2010-07-11 | 19:20:42



dagarna går i ett här. vi badar, solar, leker, studsar, dricker & äter gott och har det allmänt trevligt. musiken strömmar ur högtalarna och de sjungs om sol vind & vatten och som vi njuter! jag märker även på er, mina trogna läsare, att ni är ute och springer. inte direkt läge att inte ta vara på den här underbara sommaren som vi haft this far. dock så ökar och ökar ni på bloglovin? whats up med det? gillart iaf, man blir alltid glad av att fler vill följa en :) såklart.

igår var vi uppe vid ar och mös i flera timmar. vi hade gjort iordning pastasallad och fyllt en frysväska med dricka, det behövs dessa dagar ska jag säga er. idag har vi kanske haft rekordvarmt 35grader I SKUGGAN! förstår ni?

det värsta är att det har stått såå stilla idag, man har liksom önskat sig ur kroppen, så varmt har det varit (är). inomhus temperaturen har legat runt 38 gradera och ja, här stårt det ju ÄNNU stillare .. men, man ska inte klaga (dock så är det svårt i mellan och det slinker ur mig ett "helvete vad varmt det är!")

idag har vi mest flängt mellan stranden - lammgrillning på hembygdsgården - vernissage - hem osv. varje år så har det nämligen lammgrillning här i stenkyrka för invånarna och det innebär helgrillatlamm, live musik och mys. idag var vi dock alla rörande överens om att det var FÖR varmt för grillat lamm, där av flängningarna :)

nu ska vi ladda inför fotbollen ikväll!
ska ni kika? vi lär vara bänkade här på öin :)                                         ♥

Kommentarer
Frida-FantastiskaMamman

Jag älskar sommaren när den är så här....snart nog är det vinter & 30 minus...det gäller att njuta de få månader vi har sommar...

Ni verkar att ha det toppenbra....lika underbara kort som vanligt på lillsnuttan..

Puss<3

Nina - Glamourmamman

Underbara bilder - som vanligt!



Njaa, jag slökollar litegrann på fotbollen, samtidigt som jag bloggar ;-)

2010-07-11 21:49:28 http://glamourmamman.blogg.se/
mammaxtre

Jag kikar på fotbollen och hejar på Spanien.



Ha det gott

2010-07-11 22:31:02 http://mammaxtre.blogg.se/
carolina

lammgrillning lät inte helt fel! skönt att ni har hela östersjön till förfogan att doppa er i :)

ingen fotboll här, men sambon kikar ;)



kram!

2010-07-11 22:36:22 http://acarolinas.blogg.se/
Safira sheikh

Fin blogg!



Http://smekizz.blogg.se

2010-07-12 22:06:13 http://smekizz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback