minnen

2010-07-02 | 22:35:10

uppe i dalarna - på landet, var det somsagt fullt ös från morgon till kväll. trots det och kanske just på grund utav det så var det otroligt mysigt att träffa kusiner, moster, kusinbarn mfl i vardagen. det är inte ofta man gör det .. eller har man ens gjort det ?

jag minns när jag var liten, då åkte vi runt med just den här delen av släkten i europa i en grön folka buss alias 'turles'. vi åkte till åre på sportloven, åkte skidor och sprang ikapp i korridorerna .. vi har gjort en hel del ihop och jag uppskattar det enormt idag, alla minnen! dock så blir det något annat när man själv skaffar barn och alla omkring.

konstalationer bryts, man får nya nätverk och ja man splittras lite. egentligen, när jag tänker på det så har det nog inte allt för mkt med just det faktum att man får barn att göra, det har nog med att man blir vuxen, man blir äldre. ush så tragiskt .. iaf så var de här dagarna guldvärda och jag hoppas i mitt ♥ att engla och alla andra kidisar kommer tänka tbx på den här tiden med en gnutta värme i bröstet! :)

Kommentarer
mammaxtre

Minnen skall man samla på för att plocka fram lite då och så. Trevlig helg!

2010-07-02 22:50:46 http://mammaxtre.blogg.se/
nina moster

Tack Emily för dina fina ord. Jag tänker oxå ofta på allt vi haft ihop tidigare men naturligtvis det vi fick ihop nu. Jag hoppas att vi ska kunna göra ngt liknande längre fram. Att få träffa alla idag med sina små var helt underbart för mej. TACK med varmt fyllt hjärta!Kramis

2010-07-03 09:58:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback