gnagande oro.

2010-07-20 | 10:42:07


nu har mitt ♥ åkt till gotland med nannie och fanny. och självklart så kickar min nej-jag-måste-ha-mitt-barn-nära-så-jag-har-kontroll-på-att-inget-händer hormoner in. ush jag hatar att jag känner såhär! hon har det hur bra som helst och jag behöver i praktiken verkligen inte ora mig MEN jag gör det ändå .. det sitter liksom i magen.

jag ska fösöka släppa nu och inte tänka på det, ska få höra hennes röst i eftermiddag. hon kommer hem igen på fredag så det blir en kort tripp över till nannies pappa som bor på öin. jag unnar engla all semester hon kan få nu när hennes mamma jobbar jobbar jobbar ..


i love you baby !

Kommentarer
Nicole - mamma till C

Jag tror jag vet vad du menar för känslor.. jag får så ibland jag med. Mänskligt :)

2010-07-20 15:16:16 http://nicoleb.blogg.se/
Frida-FantastiskaMamman

Visst är det väl konstigt att man kan önska sig egentid & sne när man får det lääääängtar man bara...

Hon kommer att ha det TOPPEN gumman...

Kramar<3

mammaxtre

Jag förstår såklart vad du menar.



Vilken otroligt fin bild!

2010-07-20 21:49:16 http://mammaxtre.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback