dagens by engla

2010-07-25 | 11:14:03


mössa polarn o. pyret
klänning polarn o. pyret (rea fynd)
strumpbyxor polarn o. pyret
vindfleece polarn o. pyret
skor converse

haha tänk att det rätt ofta blir genomgående po.p för engla? väldigt weird :) men det blir ju så, man går runt i butiken pillar lite på den funderar lite, hänger undan - köper! allt för ofta! nu på rean har jag köpt på mig en liten hög med grejer, mest klänningar som jag har fotat och ska visa er sen :) vilka fynd säger jag bara!

men grejen är också att man kan stå med kunder och prata om olika ihopsättningar av kläder, vad man ska ha till osv också kan man komma på sig själv med att börja kika lite extra på den där klänningen eller kjolen som man från början inte alls var så förjust i .. ex med den här klänningen som engla hade igår.

jag har haft en liten hat-kärlek för den och har inte riktigt kunnat motivera ett köp förens engla var på besök i butiken och genast roffade åt sig den och sa "mamma, den här är min favorit". då först så såg jag väl potensial och tänkte om. det mesta är faktiskt väääldigt fint på! om det inte är så att det är breda modeller av kläder osv.

klänningen finns i lila + turkos/blå - 100kr!

Kommentarer
Edvinsmamma - Nybliven tvåbarnsmamma ♥

Här hemma går barnen mest i polarns kläder med...o det utan att jag jobbar i deras butik, så jag kan förstå hur farligt det är att jobba bland dessa underbara kläder nästan dagligen ;)

Kram

Marlene

PoP har så mycket snyggt.. var där här om dagen och fyndade en jätte snygg tröja till Ned!

Kikade även på skalbyxor + jacka och vindfleece till hösten.. Mycket pengar, men jag tror säkert att det är värda var enda krona. Det vore ju fruktansvärt om Ned skulle bli blöt genom kläderna eller frysa då han är ute och leker på dagis! :)

2010-07-25 20:05:21 http://bymarlees.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback