bye love!

2010-07-25 | 10:49:37


vädret vi prickade in igår var kanske inte helt hundra men sällskapet, naturen och djuren stod som tur var över det med hästlängder! det började med kyliga 16 grader, dugg regn och lite små blåsigt och så blev det hela dagen tills vi vid 14.30 gav upp och skulle begav oss hemåt. en lyckad dag allt som allt och jag ska visa er fler pix sen :)

det jag skulle skriva om var att c hade fått ett erbjudande dagen innan vi åkte till kolmården, i fredags altså, om att åka med en kompis till honom som håller på med racing (en passion c har) till polen på race. de skulle ha åkt igår vid 13 tiden så nej det gick liksom inte ihop med våra planer med kolmården, så han tackade lite surmulen nej ..

vid 11 tiden ringde a och sa att det var ändrad plan och 18 skulle det åka - c skulle hinna! .. (de skulle ta färjan över till gdansk från nynäs) det blev verkligen på håret men nu är min c på väg över vattnet .. jag tror färjan tog 19timmar eller något sådant overkligt? han ska vara borta till torsdag så jag och engla blir ensamma.

allt kom väldigt abrupt så egentligen har jag ingen koll på vad c ska göra där? men men han ville ju åka så why not? vi klarar oss alltid :) det är viktigt att ge varandra frihet! vi får äta oss igenom matlistan by our selfs helt enkelt :)

miss u baby
!

Kommentarer
Frida-FantastiskaMamman

Att ge varandra frihet är viktigt i en relation...för att den ska utvecklas & förbli stark...

Hoppas att ni får en mysig söndag du & englisen..

kram<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback