tisdag

2010-01-26 | 08:23:23

IGÅR VAR
vi på födelsedagsmiddag hos C mamma. Engla hade gjort halsband och armband som hon glattt gav. Sen valde hon ut en prinsesstårta i affären som vi tog med oss. Det blev en mysig kväll fast jag, som alltid nu, var jag trött.

Eftersom jag var hos läkaren igår så missade jag dumt nog samtalet från banken vid 14.30 men jag ska ringa upp min 'bankkvinna' om  en stund när jag lämnat Engla på dagis och tagit mig till syster.

Jag ska följa med henne och Nikki på hennes efterkontroll efter förlossningen och sen ska jag hämta Engla tidigt har jag lovat. Hon är i en fas där hon inte vill gå till dagis utan vill vara hemma med mig var eviga dag. kul?

Det känns som att jag har varit ledig en hel evighet nu med enbart en jobb dag. Jag börjar få myror i baken! Som tur är jobbar jag torsdag-tisdag :) längtar faktiskt efter lite rutin och stabila jobb-tider.

Kommentarer
freja

jag har det perfekta alibit - jag är allergisk mot pälsdjur. kanske ska du oxå ta upp en allargi? "mamma vill, men kan inte.. host host" .. :P



nej lägenheter i sollentuna är inte superdyrt. man kan ju få 3or för ca miljonen. om den här inte går vägen så är det ju fri hyra första två åren (tror jag?) i dom nybyggda vid sollentuna st.. då hinner man ju betala av en bit på lånet, alltid nått?



nej man vill ju såklart inte betala sjuka summor för boende. jag och mattias betalar ju 2000:- var just nu och det är med allt från hyra till hemförsäkring till tv och internet. kommer bli tråkigt att flytta från detta snart! :)



men men.. man betalar ju för det man vill ha. jag vill bo i stan och är medveten om att det kommer kosta! men men.. man vet inte, om några år kanske ett radhus i enskede lockar mer? who knows..

2010-01-26 08:54:03 http://stocktownstories.blogg.se/
Nathalie

Nädå! Det varierar lite. Hade gärna velat jobba lite mer :) Denna veckan blir det bara tre dagars jobb för mig. Ah, var det en givande utbildning? Jag är ju också inne i butiksbranchen sen ett antal år tillbaka. Men känner att jag hade velat plugga lite.

2010-01-26 09:35:04 http://nathaliesmode.blogg.se/
Hondjur

Den där tröttheten och allt? Det kan väl inte finnas bäbis gumman? :) Jag vet bara hur trött jag var.. Och så är jag bäbissjuk och ser gravida överallt:)

Kram på Er gumms!

2010-01-26 10:49:17 http://sagoelin.blogg.se/
Mia

Det är samma här med dagiset. K vill helst vara hemma säger hon.

2010-01-27 08:33:14 http://sofielskar.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback