syster

2010-01-16 | 11:41:16
JAG ÄR ju inte den mest effektiva just nu. Jag ligger mest framför tvn, som nu,och kikar på gamla O.C. avsnitt, som nu. Det enda jag kan äta utan att må illa eller få sjuka kramper är bullar, bullar i mängder! Jag skulle inte bli förvånad om jag själv blir en bulle snart :)

Varje dag på sjukhuset och igår, här hemma, så har min syster kommit och underhållit mig. Jag kan inte nog understryka hur underbar min syster är som ställer upp så otroligt mycket för att jag inte ska behöva känna mig ensam. Jag menar det mest upphetsande man kan göra är kanske inte att sitta och vänta på mig som skjussas från undersökning till undersökning. Och inte nog med det så med en 5 veckors bebis så är det absolut inte det mest ultimata. Men hon har suttit vid min sida från det hon lämnat Nova till det att hon ska hämta henne ♥

Igår var Jossan och Nikki här och Jossan ställde sig och bakade 107 bullar! Vanilj och kanel, hur underbart är det inte. Jag har nog tryckt in snart hälften av dem redan och sitter nu med två stycken framför mig och en stor kopp te. Det är somsagt en av det få saker jag kan äta. Tack fina syster för sällskap och bullar ♥


 


Kommentarer
Carro.

åå dom ser gooda ut! =)

your dream loset

me guud så gott ! nu komer jag sitta och längta efter bullar hela dagen :D så gott !!

2010-01-16 12:14:50 http://yourdreamcloset.blogg.se/
Hondjur

Vilken snäll syster du har! Nyförlöst och allt! :) Men o andra sidan.. vad har man egentligen inte systrar till om inte för sådana här situationer? :) Krya på dig sötEmily!!

2010-01-16 19:23:46 http://sagoelin.blogg.se/
Siss J

Självklart syster så finns jag ju ALLTID där för dig det vet du..... Puss på dig fina

2010-01-18 15:05:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback