sunday

2010-01-17 | 09:32:26



DET ÄR otroligt mörkt ute idag, grått kanske snarare är rätta ordet. Jag har sovit som en prinsessa i natt, jag håller tummar och tår att all vila börja ge resultat för min lilla mage. Jag har för första natten på säkerligen 2 veckor inte vaknat en enda gång av kramper och aj aj aj! Helt underbart skönt :) Nu sitter jag själv vid frukostbordet och C ligger fortfarande och snarkar.

Planen idag är att fortsätta i det sköna lugna tempo jag har kommit in i men vi ska ta oss utanför dörren idag iaf, igår låg jag som ett kolli i soffan framför O.C. från morgon till kväll. Haha! Vi ska till C syster inne på söder och lämna en mycket försenad julklapp, ursh jag skämms (!), och fika lite. Kanske att jag tar med mig lite syster-bakade bullar? :)

Miss you my E ♥ imorgon kommer hon hem igen!

Kommentarer
Jeannine

Så skönt att du fick sova ordentligt.. Håller tummarna att det fortsätter så. Imorgon är jag smittfri så vi kan väl boka en fika i veckan? Ha en mysig söndag.Kraam

2010-01-17 10:06:42
Carro.

Skönt att det börjar bättra sig med magen din!

julia

SÖTUNGE!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback