prinsessornas bokklubb

2010-01-18 | 16:15:38



NU HAR
Engla precis entrat disneys prinsess bokklubb! Herrejesus vad direktreklam kan vara förädiskt ;) Ser Engla något rosa i brevlådan så kan man kalla det kört, men efter dagens plåtning så måste jag säga att det inte var mer än rättvist att hon fick gå med. Vi får väl dock se hur länge vi stannar i klubben, det innebär ju som oftast att man får ett 'paket' hem varje månad med en prinsessbok, målarsaker och någon överasskning. Tycker det kan vara en rolig sak att se framemot för E och dyrt kan jag inte heller påstå att det var.

Jag tror det var goboken jag var med i när Engla var liten, var inte alla det? Känns som varenda unge hade 'välkomstleksaken' från goboken iaf :) Men den klubben var jag iaf inte vidare nöjd med men kanske är det bättre med en mer nishad klubb som jag till hundratioprocent vet passar prinsess-engla ;) Well, we will see!

29+29kr för något slags 'välkomstpaket' (klocka, bok, målarsaker)
månadspaket 139 + 38kr


Någon som har erfarnhet av den här bokklubben?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback