hörseltest?

2010-01-28 | 21:16:24

IBLAND KAN
jag fundera på om min dotter på riktigt hör dåligt. Sen påminner jag mig själv om att hon gjorde en rejäl utredning av just hörseln när hon som 2 månaders bebbe strejkade med maten och låg inne med mig på sjukan, och sluar oroa mig. Koncentrationssvårigheter kanske?

Ja, nu undrar ni "vad har mat-strejk med hörseln att göra?". Antagligen inget alls men när de hade slut på idéer ang. mat-strejken så började man kolla 'outside the box', så att säga.

ex. idag så glömde Engla Collin, hennes trogna följeslagare sen över 2 år tillbaka, i C bil. Efter maten så åkte han och träna och sedan skulle han hem för att sova, han är nämligen bil-lös imorgon. Så han ringer iaf för att varna om detta innan läggdags.

- Collin följde med mig och tränade idag.
- ?
tystnad
upprepning.
- Min pappa? Mattias?
- Nej, hm. Collin följde med mig och tränade, du glömde honom i bilen.
- Har pappa Mattias åkt med dig och tränat? Aha...



Det roliga är också att det inte var något konstigt. "Aha", pappa är med C och tränar. Inget mer :)

Kommentarer
Johanna

Hahaha..vilken sötnos! :D



Du har fått en Award av mig. ;)

2010-01-28 21:23:50 http://johannajois.blogg.se/
freja

det är det som är så underbart med barn! inget är konstigt, allt är självklart.



kommer du ihåg när engla frågade om du ville sova över här hos oss? hon ville visa sitt rum eller nått.. minns inte.. och när hon lyckligt erbjöd dig en plats på våran planerade resa till grekland? ;P

2010-01-28 21:26:38 http://stocktownstories.blogg.se/
freja

haha våra höga stolar ja. hum.. höga för en 4åring kanske? ;D hehe.. ok, bra med heads up ang skiljsmässa. men det är ju helt naturligt att undra.. måste ändå vara lite svårt att greppa att du och mattias har varit tillsammans, hon har ju lixom inte sett det själv..



för henne är det ju helt naturligt att hennes familj finns i sollentuna och på söder. att det finns en mamma, pappa, en christian och en freja.. och en lillasyster som inte är mammas barn.



hon är ju så smart den där lilla. hon har ju sagt att saga är "lite hennes moster oxå, för att det är vegas moster" :)

2010-01-28 21:46:51 http://stocktownstories.blogg.se/
ina-bina

Collin, pappa, Mattias. Ja det är väl verkligen inte konstigt om man uppfattar fel, det låter ju absolut lika, hehe :P



Jag gillar åldern hon är i nu och ett par år äldre, dom säger så sköna roliga saker jämt och ständigt :P

2010-01-28 21:59:20 http://inabina.blogg.se/
anna

prova horseltest.se och se om hon verkligen har dålig hörsel:) tar cirka 5 min

2010-01-30 21:01:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback