helgen.

2010-01-31 | 10:08:18
HAR VARIT en full-rulle helg för mig ska jag berätta för er! Har inte hunnit ta upp datorn ur väskan ens men nu så, nu fick den se dagen ljus igen ;) Jag har varit hos C hela helgen eftersom Engla är hos sin dadie, då flyr jag huset och bosätter mig för det mesta här ett par dagar :)

Fredags kvällen spenderades hemma hos Jeannine och Fredde framför singstar och vin. Det blev en girlsnight då boysen fick för sig att ta sig ut på stan. Blev en riktigt mysig kväll, precis lagom (eller hur J) haha. Lördag var det bara att gilla la la läget och ta sig upp till jobbet, egentligen inga problem alls, har känt mig riktigt pigg i helgen trots sena kvällar!

Efter jobbet dök jag direkt in på Reneés andra födelsedags firande och senare iväg till nästa firande. Då var det Björne som skulle firas. Gänget som var med påminde lite om gänget från nyår - min Liza. Riktigt kul hade vi och in på småtimmarna blev det dans på lokala utestället :) haha.

pix från nyår. i mitten Björne med sin söta tjej Linda :)

 

Idag är det snart dags att återigen packa ihop mig och ta mig till jobbet. Dock så har jag det så bra så J hämtar mig så jag får skjuss från dörr till dörr. Underbart i det här snövädret och kyl. Kan det vara slut snart? Juste! På lunchen idag ska jag, C och mamma kika på lägenheten som jag vill köpa köpa köpa :) Håll tummar att ja får den!!


Kommentarer
Hondjur

Lycka till gumman!! Vi håller tummarna! :)

2010-01-31 11:03:10 http://sagoelin.blogg.se/
mathilda

Hoppas & håller tummarna! :)

2010-01-31 12:41:46 http://enannandelavstockholm.se
M A R i E (Mandelström på Ärten)

Trevligt med singstar och vin. =)

2010-01-31 13:58:56 http://mandelstrom.webblogg.se/
Mia

Håller tummarna hårt hårt!

2010-01-31 16:45:58 http://sofielskar.blogspot.com/
carro

SINGSTAR!

Jeannine

Hehe=) Härliga kort som kom fram... Lycka till idag!! Ring och berätta hur det går sen. Kraam

2010-02-01 09:52:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback