engla - princess - jacksson

2010-01-28 | 20:36:01


ATT BÖRJA
jobba idag, på riktigt igen, var otroligt skönt ska jag säga er. Att ha femtioelva saker att fixa med, varor att få upp och kunder att serva är det absolut  bästa jag vet! I  love it! Kanske låter sjukt att tycka om stress och att ha mycket att göra men jag tror nog att det är då jag trivs som bäst.

Fick skjuss av min bästa C till dagis efter jobbet - idag igen. Kände mig inte helt hundra på att hinna innan dagis stängde med störningsvarningar i pendeltrafiken som hette duga. Det blev att hämta lillan och åka och handla lax middag till oss tre.

Nu är matlagningsprogrammet för länge sen över och Engla har kört Michael Jacksson spex till tusen. Antagligen så är det därför hon nu, halv nio, sitter och ritar för fullt istället för att sova .. att varva UPP efter middagen är ingen höjdare. Dont you try it!

Kommentarer
ina-bina

Det här inlägget hade jag missat! Hahaha, störtsköna moves ;)

2010-01-28 22:29:48 http://inabina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback