16 tum cykel

2010-01-22 | 08:17:21


NOVA SKA få en cykel i födelsedagspresent på lördag. Ja, hon läser inte min blogg riktigt ännu så jag känner mig inte så orolig att jag avslöjat 'the big suprise'. Hon ska få en avancerad och super fin sak för över 3 tusen! Jösses.

Jag började små kika på saken igår eftersom Engla också är i stort behov av en egen cykel, hennes tre-hjuling börjar kännas lite liten om man säger så. Jag hittade den här Monark cykeln i lila och allt! Mailade, och imorgon är den vår för ynka 150 kronor. Kap? Ja jag skulle nog påstå det.

Tips är att vara ute i god tid med den här sortens saker, nu kan man verkligen fynda, då det inte är säsong ännu :)

Kommentarer
Jasmine

Det var ju ett riktigt bra kap!

2010-01-22 09:20:20 http://jassenilsson.blogg.se/
carro

150 kr lät lite mer rimligt än 3000 för en cykel man snart växer ur tycker jag nog minsann! Det gjorde du bra! Och fin var den minsann också!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback