shutter island

2010-02-23 | 11:11:48
igår fick jag ett par barnfria timmar på kvällskvisten så jag och c begav oss iväg och bunkrade upp med alvedon och annat behövligt till drogskåpet :) sen bestämde vi oss i sista sekund för att gå och se den nya filme 'shutter island' med Leonardo Dicaprio som tydligen hade premiär i helgen.

jag hade aldrig hört talas om filmen men tjejen i sf-kassan försäkrade oss om att den var bra men att den var "otippad". på riktigt så trodde jag att jag skulle somna under bion med tanke på en tidig morgon men jag satt som på nålar ska jag säga er!

vilken jävla spänning altså! att det gick över två timmar utan att jag somnade var smått fantastiskt och ett jäkligt bra betyg till filmen som sådan :) gå och se de, ingenting är som man tror ... thats all i can say ;)


 

pix


Kommentarer
Melanie

det låter bra, är själv sugen på att se den - den verkar väldigt spännande:-)

Linda

Jag och en vän gjorde ju misstaget när vi var och såg Avatar, att vi hade druckit ett par öl innan. Big mistake. Tog typ 30 min så var jag jättekissnödig ... pinsamt. Där skulle jag smyga förbi duken mitt i alla 3D-effekter, inte poppis vill jag lova.



Svar: Jag bor i Umeå, fast egentligen är jag från Sollefteå, men räknar mig som fd Öviksbo s. Rörigt det där. Jag har bott två vändor i Sthlm med =O).

Carro

Låter spännande!



ja, men det var väl tur det iaf, man måste se nåt positivt i det, säg! =)

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Den vill vi också se!

Sambon älskar "Leos" filmer, så jag tror att han är den som ser fram emot att se filmen mest ;)



Kramar

2010-02-23 13:46:14 http://edvinsmamma.wordpress.com
Frida-Fantastiskamamman

Åh den vill jag oxå se, men det blir nog att hämta hem den;) eftersom barnvakt inte alltid är så lätt att hitta...

Hoppas att både DU & ENGLA mår bra!

Kramisar<3

Petra

Härligt att gå på bio,känns som det kommer att dröja ett tag för min del nu haha kram

linadimoda

du är. Försöker klura ut en födelsedagspresent till dig. INTE det enklaste kan jag säga. Love

2010-02-23 17:22:02 http://linadimoda.freshnet.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback