årets första klänning

2010-02-01 | 08:58:31

 


NU ÄR årets första polarn klänning inköpt :) jag har en känsla att det kommer bli några stycken eftersom min lill-prinsessa är en trogen klänningfantast och som alltid så har polarn grym kvalité så klänningarna får lång livslängd!

 

Till en början köpte jag den här klänningen och tog med mig hem till Engla. Både jag och C skrattade (tyst) när hon fått den på sig och började dansa runt i köket. Det såg ut som hon hade dragit på sig en operationsrock, haha! Det var inte en Engla-klänning, men fin är den..på galgen! :)

 

Nu återstår det att se om ballongklänningen, som jag kallar den, blir en keeper. Jag tror nog det för det är en klassisk modell som Engla haft tidigare och den är ju rosa! Kan det bli fel? :)

 

bilder


Kommentarer
Kristin

Den var ritkigt fin, tror jag min Nova skulle gilla också :)

2010-02-01 13:19:43 http://lillprinsessan.blogg.se/
Emelie

Länkten funkar inte :(

2010-02-01 15:51:06
julia

vad söt!

Maja: STYLE & LIFE by LEIA

vilken fin!!!! önskar att jag kunde sätta på Neo en men jag gissar att pappan skulle misstycka och att det finns en viss risk för mobbning;)



Kramar

2010-02-01 18:26:53 http://styleandlifebyleia.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback