sneakers

2010-04-05 | 10:45:02

/>

mitt i allt inhandlade till lägenheten så sprang jag på dessa mini shoes inne på stadium igår. engla fick ett presentkort från sin farmor & farfar när hon fyllde 4 just på stadium och eftersom vi redan hade skridskor som pengarna var 'tänkta till' så tyckte jag att dessa blev ett perfekt substitut.

engla är ingen sneakers tjej what so ever, här är det iprincip ballerinaskor som gäller för hela slanten under vår/sommar halvåret men ett par behöver man när man ska ut och leka och ha sig. var det inte då praktiskt med vit så säg? :P

puma sneakers stadium 299.-

Kommentarer
Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Vilka snygga o till bra pris också :)

Påminner mig själv om att jag måste bärja leta efter skor till Edvin också...även om vår o barmark fortfarande känns långt bort ;)



Jätte fint det blir i eran lägenhet!

Ser fram emot fler små smytittar...för man vill bara se mer o mer :)



Kramar

2010-04-05 12:14:05 http://edvinsmamma.wordpress.com
Emelie

Haha, det är bra med vitt. Det ska börjas i tid! Åh andra sidan så ska man ju skita ner sig när man är barn och fötterna växer ju ganska fort.. :)

Älskar sneakers. Finns faktiskt inga skönare skor.. :)

2010-04-05 13:53:38 http://popkatt.blogg.se/
Tova

Gaahhh vilka söta! Längtar tills min unge kan gå så man kan köpa fräcka små skor ;)

2010-04-05 22:45:50 http://trasslet.se
Petra

Dom var fina ,måste spana på till min Engla:)såg din Engla i vår lokaltidning förresten:)sötis


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback