sjukling

2010-04-27 | 09:01:13


igår eftermiddag fick engla pangbom skyhög feber. det började med att hon somnade när vi var inne i visby men då tänkte jag bara att det hade med den oregelbundna sömmnen de seneste 2 dagarna att göra. när vi kom hem tog jag iaf tempen på henne och visst, 39 grader. suck!

tänk att vi alltid ska bli sjuka när vi kommer hit .. hon fick sig iaf en alvedon och efter en stund blev hon hungrig och fullkomligen vräkte i sig lax och pasta :) sen målades det gipsfigurer som vi köpt med oss i soffan. hon somnade i soffan och vid tio fick hon en ny alvedon.

nu känns hon mkt bättre, efter en natts sömn. hon har inte i närheten av lika hög feber som igår men visst, hon är ju kanske inte piggare än piggast .. hon tjatar dock om att hon ska med på begravningen idag så så får det väl bli. sen åker vi ju hem i eftermiddag, ska bli skönt. det är alltid skönare att va sjuk hemma tycker jag :)

Kommentarer
Jeannine

Stackarn, hoppas hemresan går bra trots febern. Kram

2010-04-27 12:20:08
Josefine, Blåeld

Hoppas att hon kryar på sig!

Kramar till er!

2010-04-27 12:51:56 http://blaeld.blogg.se/
Frida-Fantastiskamamman

Men vad är det med barn & bortavistelse...när vi var i sydamerika blev edith sjuk oxå.... Hoppas att lillsnuttan snart är pigg igen & att begravningen gick bra & att hemresan går bra för Engla.

Massor av kramar<3

Tess

Men sjukisen! Hon får krya på sig lilla Engla!



Förresten fröken Slotte!

Jag var inne på Åhlens och kollade smink och andra livsnödvändiga saker och då hittade jag en hel hylla med Snowcrystal produkter.

Och!

Där låg massor av reklamblad med bilder på dig!



Vet inte om du har tid att åka och hämta ett (detta var två veckor sedan) så jag har iallafall tagit ett som du kan få om du vill!

Förstår om du inte vill lämna ut din adress till mig förstås, men jag kan ju ge den till f & m så kanske de kan skicka tillbaka den med Engla! :)

(annars är det bara att maila mig!)

Om det är något du vill ha förstås!

2010-04-27 14:33:13 http://leguide.blogg.se/
Tess

Oooh, men har du sett Olympus E-620!?

Det är den jag vill ha! :D



Frimärken är inget problem, jag norpar ett från jobbet!

min mail är iaf [email protected] så fixa adressen så skickar jag pamfletten i morgon!

2010-04-27 14:53:58 http://leguide.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback