färgsprakande

2010-04-28 | 22:42:05


somsagt
så var fröken piggare än piggast på g till dagis idag vilket det gjorde det smått irriterande att åka och hämta henne en timme senare .. men men jag ska släppa det nu, haha. vi fick en mysig om än lite tjatig dag :) om det är något engla kan så är det att upprepa sig, om och om igen, lite som ett mantra ..

"kom hit christian!"
"gör det här mamma!"
"fixa det.."
"jag vill inte sitta själv" osv osv.

underbara barn! färgsprakande  som få var hon iaf idag. det var hennes tur i ordningen att välja kläder och ja, som jag så många gånger sagt så blir det lite heybabberiba då :P

jag måste dock ge henne cred för hon själv ser när strumpisarna matchar någon färg i ex byxorna (ej såå ofta) eller kjolen. som idag så tog hon upp det orange i kjolen in i strumpbyxorna, haha .. nörd unge (mamma!?)!

mössa
polarn o. pyret
lila kofta (under) polarn o. pyret
kofta (över) stickad av christians mormor ♥
kjol polarn o. pyret
strumpisar polarn o. pyret
ballerinas h&m

Kommentarer
ina-bina

Haha, man kan inte annat än älska den där charmiga miss-matchen av mönster och färger :P

2010-04-29 09:13:59 http://inabina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback