samvetsklänning

2009-11-10 | 18:07:52



IDAG HAR det varit en otroligt lugn dag på jobbet måste jag medge. Även om det ibland kan vara skönt att ha en lugn dag då och då så börjar jag på riktigt klättra lite lätt på väggarn nu, dock så är man påhittig och får saker man annars aldrig skulle ta sig för gjorda!

Igår köpte jag en ny klänning till min Engla. Det är en riktigt 'samvetsklänning', som Engla säger. Den är lång och har ett otroligt vackert fall, Engla bara ääälskar den! Den finns även i rött för er som är intresserade och är faktiskt en perfekt höst/vinter/jul klänning. Leggingsarna fröken har på sig är även de nya och det hittar ni här.

Nu ska det fixas mat här hemma! Hua hörrni vad mörkt det är ute..

Klänning polarn o. pyret 325.-
Leggings polarn o. pyret 245.-

Kommentarer
Kristin

Jag la undan den där klänningen idag för jag kunde inte välja mellan röd och blå, ibland är det svårt :) Leggingsen köpte jag redan förra julen och dom kan Nova ha än, perfekt att dra över strumpisarna när det är kallt ute. Hoppas ni har en mysig kväll. KRam

2009-11-10 19:28:10 http://lillprinsessan.blogg.se/
Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Finaste lilla Englisen:)

Tur att hon har en så snygg mor att ärva gener från!!! Och håller tummarna för att C råkar få mindre att göra på jobbet så att ni kan åka till gotland alligop.



kramar

2009-11-10 22:50:23 http://styleandlifebyleia.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback