Last night

2009-11-07 | 19:17:33






IGÅR SÅ
skulle min lill-plinga ha farit över till sin dadie eftersom det är hans helg, men efter en dag med huvudvärk och seghet (från Englas sida) så blev det att hon var hemma tills imorse och åkte över då istället.

Imorgon åker min fina Lina till Tokyo så jag passade trots allt på att ta mig dit igår och säga hej då. Engla var hemma med Nannie och mormor några timmar tills jag anlände straxt efter tio och vem tror ni förövrigt var klarvaken då? ENGLA! Hon hade sovit en stund på dagen vilket resulterade i en sen-sen kväll. Men vi hann mysa lite och toka oss innan vi båda somnade, totalt utslagna.

Nu ska jag rycka upp mig lite. Har jobbat idag och är super-super trött så jag får se om jag orkar med det som skulle göras ikväll..

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback