BY NIGHT

2009-11-23 | 22:14:26
HÄR HAR det jobbats och stått i hela dagen. När jag landade hemma, efter en läskig gångväg hem (missade bussen), så var min lilla vaken och satt som så ofta just nu och ritade! Hon har verkligen kommit in i en rita-fas, och som jag älskar denna fas. Hon har nyligen haft en titta-på-film-fas, men den verkar ha ebbat ur nu och övergått till kreativare saker. Efter en timmes fixande och trixande med sin teckning så blev det nattinatti och jag gick upp och tog mig ett långt och efterlängt bad. Känns som jag inte duschat/badat på en vecka (det har jag förståss) men nu känner mig mig freeesh och har satt mig i sängen med godis och te, grym kombo!



 

bild 1 min middag.

bild 2 englas fint färglagda prinsessa

bild 3 mys i mörkret


Kommentarer
Carro.

är det grape? men vad har du på? nyfiken i en strut =)

Carro.

haha, det var som jag trodde då! Men du, det kan nog faktiskt behövas en hel HÖG på sånna! :P inte för att jag skulla stoppa i mig det ändå.. brrr. haha.

ina-bina

Uuugh, tycker du inte att grape är BESKT? Fyyy :P



Vad duktig hon är på att måla innanför linjerna, hon är ju helgrym :D

2009-11-23 23:16:51 http://inabina.blogg.se/
vintageretroprinsessa

Halloj kikar in och önskar dig en toppen dag :)

2009-11-24 09:36:29 http://bambii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback