festligheter

2009-05-03 | 22:55:46








I lördags var jag och C bjudna på bröllopsfest (då enbart festen, själva ring-bytet skedde på en bergstopp någonstans). Det var min kusin Emma och hennes Erik som hade slagit på stort. En riktigt trevlig kväll med massor av god mat, dans till gamla godingar och nya bekantskaper.

Som tur av blev det lite av varan alkohol igår vilket gjorde att jag faktiskt känt mig helt ok idag. Har myst med Engla, pysslar och GRILLAT, åh det finns kanske inget bättre. Engla snarkar förtillfället här i sängen brevid och pratar osamanhängande i sömnen och siffror. Det är nog dags för mig att krypa till kojs.

Night.


Kommentarer
bejjo

fin blogg!=)



besök gärna min och min kompis blogg!=)

2009-05-04 16:15:04 http://bejjoochmejjo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback