om ingenting alls.

2009-05-11 | 22:22:53
bad hair day.

Kvällen har varit lugn. Fixat hemma (läs suttit vid datorn, gjort allt annat än fixat) och försökt få ordning på en hel massa tankar som maler i mitt huvud. Är liksom ett virrvarr just nu, det finns inte en tanke med rätsida. Efter någon timme i tele med min fina L som äntligen kommit hem (en vecka kan kännas långt) så har det ändå kännts bra. Jag vet vad jag har, vilka som finns för mig. Jag vet det, jag måste bara förstå det också.

Imorgon är det dags för plåtningen för mama. Jag och Engla ska vara på plats vid 9-tiden och då lär det bli make och hår på mig. Kommer ta med mig kameran, men inte datorn, så ni får se framemot lite backstage bilder senare på eftermiddagen!

Scrubs snart, helt ärligt så jag kan inte sova utan det. Oftast så sätter jag på sovtimer och somnar till det, haha. Ja jag uppfattade hur psycho det där lät.. hm.

Kommentarer
Lisa

Scrubs är ju underbart bra :) Hihi.. Plåtning för mama? Lät spännande :)

Lycka till!

// Lisa

2009-05-12 00:18:10 http://fliza83.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback