lekmer, ja tack!

2009-05-11 | 20:55:08
Oj oj oj. Idag efter en efterlängtad hämtning på dagis så tog vi oss till posten och lämnade in en avi som kom till oss i förra veckan. Jag hade mina aninga om vad det kunde vara och jag kan säga att jag är otroligt glad att det var just det!

Engla har fått det stora nöjjet att testa lite leksaker och annat kul från denna sida. Ett smakprov kommer här nedan men lite mer ingående om vad det var och HUR sakerna var kommer senare (efter hand). Vi måste hinna testa lite här hemma och se om sakerna uppskattas eller ej. Vill ju ge er läsare ett rättvist omdöme av dessa produkter!



Vad döljer sig innanför dessa papp-väggar?



Förväntansfull öppning...



 


En KLAR favorit är denna klänning, ni hittar den här. Engla sover helst i den.



Alla saker kommer få en bättre presentation framåt. Lite nu och lite då. Alla saker som Engla fick finns att finna på sidan lekmer.se och jag kan säga att hjäääälp vad grejer där finns!

Kommentarer
Emma

Okej vad spännade med plåtning :)

Åh vad mkt leksaker som kommit, roligt !



Kram Emma

Frida

Den där stolen måste jag nog klicka hem till Zelda sen, hon skulle älska den!



Det blir en konstform att hitta kläder som passar, man lär sig ganska snabbt att se om modellen funkar eller inte ;-) Jag är vad vi här uppe kallar lönn-dryg, jag ser inte lika stor ut som jag är, men 2 barn har satt sina spår, men jag lider inte av det ;-) får lägga ut en bild med hela jag någon gång, men det blir då inte före jag har varit och klippt mig och färgat håret, håller på att spara ut det, så jag har väl en sisådär 5 cm utväxt och ser allmänt pudel-aktig ut just nu!

2009-05-11 21:45:21 http://thewicked0ne.blogg.se/
Karin (Albins mamma)

Åh vad mycket saker Engla fick, vad hon ska vara lycklig nu :)



Ja det kan jag tänka mig, det är ju en himla bra affär så jag skulle gärna kunna jobba med det :)



Ja precis, usch för blåsväder. Hoppas det blir bättre imorgon.



Kramar!

2009-05-11 21:49:08 http://albinsmoder.blogg.se/
Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Men åh sån tur hon har lilltösa! vad roligt! :) Hoppas hon hittade något fint.. ;) Hon är otroligt söt i klänningen.



Kramar

2009-05-11 21:49:53 http://johannajois.blogg.se/
Alexandra Östling

Åh va fina grejer! Kul! :)



Han har precis fått lägenhet i östermalm. Jobbar som vd på ett företag (jag och namn går aldrig ihop så minns givetvis inte va de heter) hihi...



Bor ni i villa eller något? Ser ut som på bilderna att ni har naturen nära? :)



Kramar!

2009-05-11 21:54:04 http://alexandrajasmin.blogg.se/
Elin (Edvinsmamma)

Kan tänka mig att hon älskar den klänningen!

För en prinsessa måste ju ha en fin prinsessklänning såklart :)



Nej, jag har inte skänkt än.

Men jag tänkte göra det så fort jag får lite mer pengar på kontot i slutet av månaden. Hittade detta idag och tycker att det är en super bra sak att ta upp!



Kram

2009-05-11 22:04:28 http://edvinsmamma.blogg.se/
Carro

OJojoj, hon måste ha varit världens lyckligaste vid paketöppningen, så många saker! =)

Carro

vet du ungefär vad mysbyxorna kan kosta?

åh, så söt hon är! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback